Babysalmesang

Babysalmesang er målrettet børn mellem 0 og 12 måneder og deres forældre. Alle er velkomne uanset sognetilknytning, og om man vælger at lade sit barn døbe eller ej. Det gratis at deltage.

Babysalmesang er hyggeligt – både for store og små! Børnene er i centrum, og med sange, salmer, rim og remser, fagter og forskellige rekvisitter stimulerer vi børnenes sanser og hygger om dem.

Små børn er vilde med at høre deres forældres velkendte stemmer, så benyt endelig lejligheden til at være med til at synge for dit barn. Dit barns yndlingsstemme er din stemme - ligegyldigt hvordan du synger.

Babysalmesang giver desuden mulighed for at opleve kirkerummet og nyde sang på en uformel måde. Og endelig giver det dig inspiration til at synge og bevæge dig med dit barn derhjemme.

Medbring en dyne eller et tæppe, som barnet kan ligge på.

Vi synger og leger i 30-45 minutter, hvorefter vi hygger os med en forfriskning.

Næste hold bliver efter påske i følgende periode:

Hvornår:  Hver torsdag kl. 10.00 i perioden 4/4 - 13/6 2024 - dog er der ikke Babysalmesang Kristi Himmelfartsdag d. 9/5.

Hvor: Sdr. Omme Kirke

Tilmelding:

Tilmeld dig og din baby via formaleren herunder.

Tilmeldingsfristen er d. 2/4 2024.

Har du spørgsmål til Babysalmesang i Sdr. Omme Kirke, er du altid velkommen til at kontakte Kirketjener/kirkesanger Annette Noer Baandrup på tlf. 40105036 eller mail kirketjener7260@gmail.com.

Vi glæder os til at møde jer og jeres skønne børn.

Maria Sigsgaard Sørensen (Menighedsrådet)

Annette Noer Baandrup (kirketjener/kirkesanger)